Perchè a maiò parte di l'utilizatori di leasing preferiscenu sceglie l'elevatore di forbici idraulicu?Trascinamentu idraulicu

Informazioni di cuntattu:

Qingdao Daxin Machinery Co Ltd

www.daxmachinery.com

Email:sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

I piattaforme di travagliu aereu DAXLIFTER, l'elevatore a forbice sò attualmente largamente utilizati in l'industria cù dui metudi principali di azzione: unità idraulica è unità elettrica.Allora, perchè a maiò parte di l'utilizatori di affittu preferiscenu sceglie e piattaforme di travagliu aeree di forbici guidate idraulicamente?Sottu, risolveremu unu per unu da l'aspettu di u rendiment di u produttu, u cuntrollu di i costi, u serviziu è a rata di fallimentu, a gestione di l'inventariu di pezzi, etc.:

 1

1. Prestazione di u produttu: bè!

Comparatu cù l'accionamentu elettricu, l'accionamentu idraulicu hà i vantaghji di a stabilità è a durabilità, a struttura compatta è a longa vita di serviziu (l'accionamentu di u mutore idraulicu hà almenu 100 000 ore di vita di serviziu).Hè soprattuttu adattatu per i clienti di leasing chì anu bisognu di l'equipaggiu per esse guardatu in boni cundizioni per a lucazione per un bellu pezzu per affruntà l'usu frequente di ambienti d'alta intensità è duru.In particulare in:

1Media idraulica hà una bona lubricità è resistenza à a ruggine, chì hè benefica per allargà a vita di serviziu di cumpunenti idraulici.U mutore idraulicu hà una vita di almenu 100.000 ore.In generale, l'equipaggiu elettricu cumminciarà à fallu spessu dopu à 100 ore di funziunamentu.

2 Quandu a bateria hè fora di putere, l'equipaggiu idraulicu pò ancu liberà facilmente u frenu manualmente;mentre chì l'equipaggiu elettricu ùn pò micca liberà u frenu, chì porta periculi di sicurezza.

3 Equipment In un ambiente umidu è piuvutu, l'equipaggiu idraulicu pò funziunà senza impedimentu;mentre chì l'equipaggiu elettricu pruvucarà i pasticci di frenu à arrugginisce, i freni di trascinamentu è i bobine di frenu brusgianu per via di l'acqua in i bobine di frenu.

4 In cunfrontu cù altri modi di trasmissione, sottu a stessa putenza, u dispusitivu idraulicu hè chjucu in grandezza, pesu ligeru è struttura compatta.

5 U dispusitivu idraulicu pò rializà a regulazione di a velocità continua in una larga gamma (range di regulazione di velocità finu à 2000 r / min), è a regulazione di a velocità pò esse realizata durante l'operazione.

Dui cuntrollu di costu: bassu!

U serviziu post-vendita di l'azionamentu idraulicu è i vantaghji di u costu di i pezzi di ricambio sò evidenti, chì conduce à a riduzione di i costi di mantenimentu per i clienti di leasing, maximizendu cusì u ritornu di l'investimentu.

1 Siccomu a maiò parte di i cumpunenti idraulichi anu ottenutu standardizazione, serializazione è generalizazione, u disignu, a fabricazione è l'usu di sistemi idraulichi sò relativamente convenienti.U costu di mantenimentu hè bassu.

2 Per l'equipaggiu elettricu, i spazzole di carbone di u mutore ùn sò micca faciuli di disassemble, è tuttu u mutore deve esse rimpiazzatu in casu di fallimentu.U costu di mantenimentu hè relativamente altu, chì equivale à u costu di rimpiazzà un set sanu di batterie.

Tre prestazione utile: alta!;Tasso di fallimentu : bassu !

Pò maximizà u tempu di travagliu normale di l'equipaggiu è migliurà u ritornu di l'investimentu.

1 A piattaforma di travagliu aereo a forbice guidata idraulicamente frena o si ferma di colpu in a pendenza, è l'arburettu di u mutore di marchja ùn serà micca deformatu;in e stesse cundizioni di travagliu, l'arburetu di u mutore di marchjà di l'equipaggiu elettricu sarà deformatu, pruvucannu a perdita di l'oliu di l'ingranaggio o u burnout di u mutore.

2 L'equipaggiu idraulicu ùn hà micca cable di frenu o cable di mutore, è ùn ci sarà micca circuitu apertu di cable è difetti di cortu circuitu;mentre chì i difetti più cumuni di l'equipaggiu di l'accionamentu elettricu sò u circuitu apertu è u cortu circuitu di u cable di frenu è u cable di u mutore.

3 Di sicuru, l'attrezzatura idraulicamente guidata ùn hà micca i difetti cumuni di l'equipaggiu d'accionamentu elettricu cum'è u burnout di u mutore di l'accionamentu è u burnout di a bobina di frenu.

4 L'equipaggiu idraulicu ùn hà micca u fenomenu di pastiglie di frenu arrugginite è freni di trascinamentu.Per d 'altra banda, l'equipaggiu d'accionamentu elettricu hà freni di trascinamentu frequenti per via di a ruggine di i pasticci di frenu.

5 In l'applicazione di e plataforme di travagliu aereo, perchè i fili di u mutore di l'accionamentu elettricu sò esposti, hè assai faciule da esse danatu.

Gestione di l'inventariu di quattru parti: salvà!

A maiò parte di l'imprese di leasing dicenu chì u stock di pezzi di ricambio per e plataformi di travagliu aereo di forbici elettricu hè in media più di trè volte quellu di l'equipaggiu idraulicu.Aumentà a difficultà è u costu di a gestione di l'inventariu di pezzi di ricambio.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi