Perchè a ventosa elettrica hè chjamata spargitore di vacuum?

Informazioni di cuntattu:

Qingdao Daxin Machinery Co Ltd

www.daxmachinery.com

Email:sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

Perchè a ventosa elettrica hè chjamata avacuumspreader?​ Publicatu da Daxlifter

Perchè a ventosa elettrica hè chjamata spargitore di vacuum?

E ventose elettriche sò ancu chjamate spargitori di vacuum.In generale, l'usu di ventose elettriche per catturà i prudutti hè u metudu più prezzu.Ci sò diversi tipi di ventose elettriche.A ventosa di gomma pò esse operata à alte temperature.I ventose di gomma di silicone sò assai adattati per afferrarà i prudutti d'aspettu grossu;ventose di poliuretano sò assai durable.Inoltre, in a pruduzzione attuale, se a ventosa hè necessaria per avè resistenza à l'oliu, pudete cunsiderà l'usu di materiali cum'è u poliuretanu, gomma nitrilica o polimeri chì cuntenenu vinile per fà a ventosa.In generale, per evità scratch in l'aspettu di u pruduttu, hè megliu di sceglie una ventosa cù un soffiu fattu di gomma nitrile o silicone.

Hè devi esse nutatu chì a vitezza di u muvimentu di u manipulatore ùn pò esse troppu altu, altrimenti una forza di cisura si verificarà nantu à a ventosa, chì farà chì u pruduttu falà facilmente durante u cambiamentu rapidu.In certi casi, una pinza pò esse usata per assicurà u trasportu sicuru di i prudutti.Cunsiderendu chì u pruduttu pò aderisce à u moldu, hè di solitu pussibule installà una pinza d'aria per trattà stu prublema.Quandu a superficia di a superficia di u produttu hè troppu chjuca o u pruduttu hè troppu pisanti per utilizà una ventosa elettrica, u listessu prublema pò esse risoltu cù pinze.

Classificazione di ventose elettriche

Ventose elettriche comunemente usate include ventose piatte, ventose ovali, ventose ondulate e ventose speciali.

1. A funzione di a ventosa piatta: alta precisione di pusizioni;un disignu dilicatu è un picculu voluminu internu ponu minimizzà u mumentu di afferramentu;cumpleta forza laterale alta;nantu à a superficia di u pezzu di travagliu pianu, u labbro di sigillatura larga hà e migliori caratteristiche di sigillatura;Quandu pigliate u travagliu, hà una bona stabilità;a struttura incrustata di a ventosa di grande diametru pò ottene una forza di aspirazione alta.

2. A funzione di a ventosa ellittica: u megliu usu di a superficia absorbable;adattatu per i pezzi longhi cunvessi;ventose elettriche cù durezza aumentata;piccula taglia è grande aspirazioni;diversi materiali di ventosa;struttura integrata cù un altu putere di presa.

3. E caratteristiche di a ventosa corrugata: hà un effettu lifting quandu afferrà u travagliu;compensazione di diverse altezze;catturà delicatamente a pezza di travagliu fragile;ondulazione di u fondu morbidu;vari tipi di materiali di ventosa.

4. Ventose speciali: sò universali cum'è ventose elettriche ordinarie;a particularità di u materiale è a forma di e ventose facenu adattatu per spazii d'applicazione specifichi.

1


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi