Ciò chì deve esse attentu à a selezzione di ventose elettriche publicate da Daxlifter

Informazioni di cuntattu:

Qingdao Daxin Machinery Co Ltd

www.daxmachinery.com

Email:sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

Ciò chì deve esse attentu à a selezzioneventose elettrichePublicatu da Daxlifter

A ventosa elettrica, cunnisciuta ancu com'è parancu elettricu, hè unu di l'attuatori di l'equipaggiu elettricu.In generale, l'usu di una ventosa elettrica per piglià u pruduttu hè a manera più faciule di dichjarà.Le ventose elettriche sò largamente usate in diversi apparecchi di aspirazione elettrica.Allora, quandu si usanu ventose elettriche, duvemu attente à:

1. A qualità di u destinazione di trasferimentu determina a dimensione è a quantità di u sucker

2. U metudu di mantenimentu di a ventosa elettrica hè di utilizà a ventosa elettrica.In certi casi, pò esse usatu per assicurà a consegna sicura di u pruduttu.In cunsiderà chì u pruduttu pò esse attaccatu à u moldu, hè di solitu pussibule installà pinze per allevà stu prublema.

3. U tipu di ventosa sceltu per furnisce a forma è l'apparenza di u mira

4. Suction Cups, buffer adapters è intervalli intermedi

Quandu a superficia di u pruduttu hè troppu chjuca o u pruduttu hè troppu pisanti per utilizà una ventosa elettrica, i pinze ponu ancu esse aduprate per trattà stu prublema.Se l'aspettu di u pruduttu hè assai severu, allora a parte di clamping ùn pò esse l'apparenza.Per trattà stu prublema, un circuitu di sensori pò esse installatu.Dopu avè cunfirmatu chì u clip o a ventosa tene u pruduttu, u sensoru mandarà un signalu à u manipulatore.

U principiu di funziunamentu di a ventosa elettrica

1. Cumu u travagliu hè adsorbutu nantu à a ventosa elettrica.In cunfrontu cù l'ambiente di u sistema elettricu, ci hè una zona di bassa pressione trà a ventosa è a pezza di travagliu.A caratteristica impurtante di a ventosa elettrica hè u voluminu internu.U vulume internu di a ventosa elettrica hè sviutata, chì affetta direttamente u pumping.U raghju minimu di curvatura di u tempu di trasportu, u raghju minimu di curvatura, si riferisce à l'intervallu di strettu di a ventosa dopu avè alimentatu.

1. U funziunamentu di a ventosa piatta: alta precisione di posizionamentu, picculu disignu, picculu voluminu internu, picculu tempu di presa, grande forza laterale nantu à u pianu di u travagliu, u labbro di sigillatura larga hà e migliori caratteristiche di sigillatura, è una bona stabilità quandu afferra a pezza. struttura incrustata di a ventosa di grande diametru pò ottene una putenza di aspirazione più alta.U campu d'applicazione tipicu di a ventosa di cunversione di frequenza hè un pezzu di travagliu cù una superficia piatta o ligeramente rugosa o una forma ligeramente arrotondata.

2. Hà una bona adattabilità à l'aspettu irregolare, migliurà l'effettu di afferrarà a pezza di travagliu, cumpensà diverse altezze, afferra delicatamente a pezza di travagliu vulnerabile, corrugazione di fondu molle, manicu d'alta durezza è corrugazione suave nantu à a ventosa.Varietà di materiali per a ventosa elettrica di u supportu di labbra sigillante sessu-cone.

1


Tempu di post: 25-ghjugnu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi