À chì deve esse attentu quandu compru dui ascensori di parcheggio?

Cuntatta ci:
Email: sales@daxmachinery.com
Whatsapp: +86 15192782747

Cù u prugressu cuntinuu è l'innuvazione di a scienza è a tecnulugia, l'equipaggiu di parcheghju di u sistema intelligente hà gradualmente intrutu in a nostra vita di ogni ghjornu.I garage di casa, i parcheggi comunitari, i negozi di riparazione di l'auto, i buttreghi 4S è altri posti ponu installà ascensori intelligenti à dui posti.Ma chì deve esse attentu à a compra?Sottu avemu introduttu da diversi aspetti.
1. Altezza di u situ di stallazione.
Dui ascensori di parcheghju di postu anu culonni più alti cà quattru ascensori di parcheghju di postu, cusì avete bisognu di determinà a dimensione di i posti è l'altezza di u vostru situ di stallazione prima di cumprà.
2. Ascensore di parcheghju cunghjuntu cù dui posti
Quandu avete bisognu di cumprà dui setti di ascensori di parcheghju di dui posti, per risparmià spaziu di stallazione, pudete sceglie un ascensore di parcheghju cunghjuntu cù dui posti.Dui setti di ascensori di parcheghju sparte una colonna media, chì hè più còmuda è pratica.
3. Carica.
Dui ascensori di parcheghju postu anu una varietà di carichi diffirenti per sceglie, 2300kg, 2700kg, 3200kg.Pudete sceglie a carica adatta secondu u pesu di a vostra vittura.Per a maiò parte di e vitture, 2300 kg hè abbastanza.

Sè avete bisognu di sapè più dettagli di u produttu, mandate una dumanda à noi!

1


Tempu di posta: 09-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi