À chì deve esse attentu quandu si usa l'elevatore di merci?

1. Precauzioni

1) A carica di l'elevatore di merci idraulicu ùn pò micca superà a carica nominale.

2) L'elevatore di carichi pò purtari solu merchenzie, è hè pruibitu di portà persone o merchenzie miste.

3) Quandu l'elevatore di carichi hè mantinutu, pulitu è ​​rivisionatu, l'alimentazione principale deve esse tagliata.

4) U persunale deve realizà ispezioni di mantenimentu regulare nantu à l'elevatori di merci, è a carica ùn pò esse caricata durante l'ispezioni.

5) Hè pruibitu di carricà merchenzie infiammabili, splusive è altri periculosi

6) Quandu l'elevatore di merci hè in funzione, a porta di l'elevatore di merci deve esse chjusa, è hè strettamente pruibitu di travaglià quandu a porta di l'elevatore di merci ùn hè micca chjusa.

7) Quandu un ascensore di carichi falli, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata u più prestu pussibule è u persunale di mantenimentu deve esse avvisatu per riparà, è pò esse usatu solu dopu a riparazione hè cumpletata.

2. Vantaghji di l'elevatori di merci

1) A carica di l'elevatore di merci hè assai grande, è l'altezza di elevazione pò ancu esse persunalizata secondu i bisogni di i clienti.

2) L'elevatore di merci pò realizà un cuntrollu multipuntu, è l'interazzione trà i piani superiori è inferiori pò esse realizatu, assicurendu cusì a sicurità di l'utilizatori.

3) L'elevatore di merci hè preparatu per u trasportu di merchenzie è hè più sicuru ch'è l'altri tipi di equipaggiu di elevazione.E avemu aduprà azzaru d'alta densità, chì hè assai forte, è tutti i nostri parti sò di marchi ben cunnisciuti, cù un tassu di fallimentu estremamente bassu, più sicuru, più còmode è praticu.

4) A vita di serviziu di l'elevatore di merci hè assai longa, è u rumore generatu durante l'operazione hè ancu assai chjucu.

5) Facile à operà, faciule da mantene è mantene, hè a megliu scelta per u trasportu di merchenzie.

Email: sales@daxmachinery.com

ascensore di carichi


Tempu di Postu: Dec-27-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi