Chì infurmazione aghju bisognu di furnisce quandu compru un ascensore di merci?

Cuntatta ci:

Email: sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

Cum'è u nome suggerisce, l'elevatore di merchenzie hè un ascensore chì trasporta merchenzie, è hè ancu chjamatu ascensore di carica o ascensore di carica verticale.Fiendu à a so grande carica è alta altezza, hè stata aduprata in u trasportu di magazzini, carichi di evacuazione di dock è picculi attelli.Allora chì esigenze deve esse furnite quandu sceglite di urdinà ascensori di merci?

1) Altezza di elevazione:

U putere principale di stu tipu di ascensore di merchenzie verticale hè furnitu da u cilindru idraulicu, cusì ci hè un certu limitu in l'altezza di l'elevatore.L'altezza massima hè di 6-7 m, chì hè adattatu per persunalizà i picculi ascensori per a manipulazione di merchenzie.

2) Carica:

A carica di l'elevatore di merci pò ghjunghje sin'à 5t, ma hà bisognu di un disignu di piattaforma robusta è di una struttura di guida.

3) Tipu:

Ci sò dui tippi di ascensore di carica verticale à dui rails è ascensore di carica verticale à quattru rails.Sicondu a carica è l'altezza di elevazione richiesta da i clienti, furniremu suluzioni adattate.

ascensore di merchenzie


Tempu di Post: 30-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi