Chì sò e categurie di e plataformi di travagliu aereu in lega d'aluminiu

Informazioni di cuntattu:

Qingdao Daxin Machinery Co Ltd

www.daxmachinery.com

Email:sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

I plataformi di travagliu aereu in lega d'aluminiu ponu esse divisi in:

1. Piattaforma di travagliu aereo in lega d'aluminiu mobile: un pruduttu di nova generazione di novu cuncepitu adopta novi profili di lega d'aluminiu.A causa di l'alta forza di i profili, a deviazione è l'oscillazione di a piattaforma di elevazione sò estremamente chjuche.U so aspettu luminosu pò esercite a più alta capacità di elevazione in un spaziu assai chjucu.Fate l'operazioni di una sola persona à alta altitudine una brisa è pò esse mossa per operazioni.

2. Piattaforma di travagliu aereo di lega d'aluminiu fissu: un pruduttu di nova generazione di novu cuncepitu adopta novi profili di lega d'aluminiu.A causa di l'alta forza di i profili, a deviazione è l'oscillazione di a piattaforma di elevazione sò estremamente chjuche.U so aspettu luminosu pò esercite a più alta capacità di elevazione in un spaziu assai chjucu.Facile l'operazioni di una sola persona à alta altitudine, è pò esse solu solu per u travagliu senza muvimentu.

3. Piattaforma di travagliu aereo in lega d'aluminiu di tavola telescopica: L'elevatore di tavulinu telescopicu hè cumminatu cù una persunalizazione mobile di quattru roti o muntata in veiculi.A piattaforma pò esse allargata è cuntratta liberamente durante l'operazioni à alta altitudine, aumentendu cusì a gamma di travagliu!Pò esse persunalizatu secondu a situazione attuale di u cliente.

4. Piattaforma di travagliu aereo in lega d'aluminiu plegable: un ascensore plegable per a casa, chì appartene à un tipu d'elevatore, in particulare un ascensore plegable domesticu.U fasciu hè cumpostu di dui platti d'acciaio, è hè saldatu è cunnessu da una quantità di carte di cunnessione in forma di U invertita, chì formanu una lacuna in u mezu, è l'estremità frontale è posteriore sò rispettivamente situate in a pista formata da u spaziu furmatu. da u trolley cunnessu da u mutore di avanti è di ritirata è u parancu elettricu..Dunque, i difetti di a struttura irragionevule è l'usu inconveniente di l'elevatore di a casa esistenti sò superati.U mudellu di utilità hà i vantaghji di struttura raghjone, fabricazione simplice, low cost, usu cunvene, praticità forte, è pò esse usatu da parechje famiglie cù una macchina o utilizata da una sola casa.

g

Tempu di Postu: Feb-16-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi