L'elevatore di vacuum usatu in l'industria di u vetru

Cuntatta ci:
Email: sales@daxmachinery.com
Whatsapp: +86 15192782747

Cù u prugressu di a sucetà è u sviluppu di l'industria tecnologica, i vacuum lifters sò stati appiicati à tutti l'aspetti di a vita.
U vetru hè un pruduttu voluminoso è fragile.Hè difficiuli di trasfurmà in u prucessu di pruduzzione è a manipulazione in a fabbrica.Per risolve sta difficultà è aiutà u persunale à riduce a pressione è à migliurà l'efficienza di u travagliu, i tecnichi anu cuncepitu è ​​​​sviluppatu u tippu di sollevatore di vacuum robot.Stu tipu d'equipaggiu adsorbe fermamente e ventose cù u vetru à traversu u sistema di vacuum elettricu, è u persunale pò spustà l'equipaggiu di elevazione attraversu u buttone per spustà è carica è scaricate u vetru, chì hè più còmuda è efficace.
À u listessu tempu, per aiutà megliu i clienti à travaglià, i tecnichi anu migliuratu l'equipaggiu.Per fà più còmuda per u persunale di trasfurmà l'equipaggiu, i nostri prudutti attuali ponu esse persunalizati cù pedali.Quandu si move l'equipaggiu, u persunale pò stà direttamente nantu à i pedali, senza bisognu di marchjà.
Per piacè diteci u pesu massimu di u vostru vetru è l'altezza chì avete bisognu di alzà, è lasciamu ricumandemu un mudellu più adattatu per voi.


Tempu di post: 23-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi