L'usu è e precauzioni di u livellatore di dock mobile

A funzione principale di u leveler di dock mobile hè di cunnetta u compartmentu di u camion cù a terra, in modu chì hè più convenientu per u carrettu elevatore per entra direttamente è esce da u compartmentu per trasportà e merchenzie fora.Per quessa, u leveler di dock mobile hè largamente utilizatu in docks, magazzini è altri lochi.

Cumu aduprà u telefuninulivellatore di dock

Quandu si usa un livellatore di dock mobile, una estremità di u leveler di dock deve esse strettamente attaccata à u camion, è assicuratevi sempre chì una estremità di u leveler di dock hè arruinata cù u compartimentu di u camion.Pone l'altru finale nantu à a terra.Allora appughjà manualmente l'outrigger.L'altezza pò esse regulata secondu diverse veiculi è pusizioni.U nostru livellu di dock mobile hà roti in u fondu è pò esse trascinatu à diversi siti per u travagliu.Inoltre, u leveler di dock hà ancu e caratteristiche di carica pesante è anti-skid.Perchè usemu un pannellu in forma di griglia, pò ghjucà un effettu anti-slip assai bonu, è pudete aduprà cun cunfidenza ancu in u tempu di pioggia è neve.

Chì deve esse attentu à l'usu?

1. Quandu aduprate un leveler di dock mobile, una estremità deve esse strettamente cunnessa cù u camion è fermamente fissata.
2. Duranti u prucessu di cullà è fora di l'equipaggiu ausiliari cum'è carrelli elevatori, nimu ùn hè permessu di cullà u leveler di dock mobile.
3. Duranti l 'usu di u leveler di dock mobile, hè strettamente pruibitu di overload, è deve travaglià secondu a carica specifica.
4. Quandu u leveler di dock mobile falla, l'operazione deve esse firmata immediatamente, è ùn hè micca permessu di travaglià cù a malatia.È risolve i prublemi in tempu.
5. Quandu s'utilice u leveler di dock mobile, hè necessariu di mantene a piattaforma stabile, è ùn deve esse micca scuzzulate durante l'usu;a vitezza di u forklift ùn deve esse troppu veloce durante u prucessu di viaghju, se a vitezza hè troppu veloce, pruvucarà accidenti in u leveler dock.
6. Quandu pulizziari è mantene u leveler di dock, i outriggers ponu esse supportati, chì saranu più sicuri è più stabili.

E-mail:sales@daxmachinery.com

L'usu è e precauzioni di u livellatore di dock mobile


Tempu di Postu: 28-Nov-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi