I vantaghji è e cumpetenze di usu di u sistema di ascensore di parcheghju

1. I vantaghji di l'equipaggiu di parcheghju tridimensionale

1) Salvà u spaziu.L'equipaggiu di parcheghju di u corpu occupa una zona chjuca ma hà una grande capacità di veiculi.Più di duie volte più vitture ponu esse parcheggiate in a stessa zona.Ogni tipu di veiculi, in particulare i sedans, ponu esse parcheggiati.È u costu di a custruzzione hè menu di u garage sotterraneo di a stessa capacità, u periodu di custruzzione hè cortu, è u cunsumu di energia hè salvatu.

2) Economicu è bellu.L'apparizione di l'equipaggiu di parcheghju tridimensionale hè coordinatu cù l'edifiziu, a gestione hè cunvene, è ùn ci hè micca bisognu di persunale speciale per operare, è un cunduttore pò compie tutti i prucessi solu.U più adattatu per centri commerciali, alberghi, edifici di uffici è attrazioni turistiche.

3) Sicuru è ecologicu.L'equipaggiu di parcheghju tridimensionale hà un sistema di sicurezza cumpletu, cum'è: u dispositivu di cunferma di l'ostaculu, u dispusitivu di frenu d'urgenza, u dispusitivu di prevenzione di caduta brusca, u dispusitivu di prutezzione di sovraccarichi, u dispusitivu di prutezzione di fughe, etc. Durante l'usu, u veiculu viaghja solu à bassa velocità per un periudu di tempu assai cortu, cusì u rumore è u sonu di l'exhaustu sò assai ligeri.

4) L'equipaggiu di parcheghju tridimensionale pò esse stallatu in l'uriginale u parcheghju di centri commerciali, edifici è cumunità.Per quessa, pò esse largamente utilizatu in i grandi alberghi, supermercati, centri commerciali, edifici d'uffizii cummerciale è spazii residenziali induve i parcheggi sò insufficienti.Havi e caratteristiche di un picculu spaziu di pavimentu, una grande capacità di almacenamento è un prezzu di input bassu.

2. Utilizà e cumpetenze di l'equipaggiu di parcheghju tridimensionale

1) Truvate u parcheghju adattatu per a dimensione di u vostru veiculu.

2) Lasciate chì i passageri di a vittura scendenu prima.

3) Cuntrolla l'acceleratore, u più lento u megliu.

4) Una certa distanza deve esse riservata trà u corpu è u parcheghju.

5) Quandu u veiculu hè stazionariu, i specchi di rivisione anu da esse ritirati.Quandu apre u troncu, fate cura à a distanza da a cima.

Email: sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

5


Tempu di Postu: Nov-12-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi