I vantaghji è e precauzioni di u jack idraulicu di vittura elettrica

1. Vantaghji di jack idraulici di vittura elettrica

1) L'applicabilità hè assai forte, è diversi tipi di veiculi ponu esse aduprati per l'elevazione è u mantenimentu.

2) U sistema idraulicu hè utilizzatu per l'elevazione, chì hè sicuru è stabile, micca solu risparmià u tempu, ma ancu risparmià u travagliu, è migliurà assai l'efficienza di u travagliu.

3) L'area di a piattaforma hè grande è a carica hè pesante.Ci hè una stazione di pompa separata, è a stazione di pompa pò esse aduprata per tirà direttamente l'equipaggiu per spustà quandu si move, è l'operazione hè assai flexible è còmuda.

4) Tasso di fallimentu assai bassu, quasi nisun mantenimentu necessariu

5) Jack idraulicu di vittura elettrica pò esse spustatu in diverse pusizioni per travaglià, è u so fondu hè dutatu di roti, chì ponu esse tirati è spustati da una stazione di pompa separata.

 

2. Precauzioni per u funziunamentu di un cric idraulicu di vittura elettrica

1) Prima di l'usu, assicuratevi chì l'ambiente hè pulitu è ​​​​ùn ci sò micca detriti intornu à u cric idraulicu di a vittura elettrica è verificate se l'equipaggiu hè intactu è u cablaggio hè cumpletu.

2) Quandu l'elevazione di u veiculu, l'altezza di elevazione ùn deve esse troppu alta, è u pallet deve esse chjusu dopu chì l'elevazione hè finita.

3) Quandu si alza u veiculu, u membru di u persunale deve abbandunà u veiculu, è quandu l'altezza necessaria hè ghjunta, u mantenimentu è l'ispezione di u veiculu pò esse cuminciatu solu dopu avè assicuratu a sicurità.

4) U cric idraulicu di vittura elettrica ùn pò micca esse elevatu è calatu spessu.

5) In l'usu di ogni ghjornu, se si verificanu un rumore anormale o altri fallimenti, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata immediatamente, cessà di travaglià è riparà in u tempu.

6) U putere deve esse tagliatu subitu dopu l'usu.E pulizziate l'equipaggiu, è mantene l'equipaggiu pulitu.

E-mail:sales@daxmachinery.com

APPLICAZIONI


Tempu di Postu: 28-Nov-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi