Amparate nantu à e prestazioni di l'aspiratore à aspirazione

Cuntatta ci:

Email: sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

5

➣A valvola unidirezionale è l'accumulatore sò aduprati inseme, chì ponu esse piazzati in u prucessu di usu è ponu cascà.À u listessu tempu, quandu ci hè un fallimentu di u circuitu inespettatu, pò ancu mantene u statu di adsorption per 5-30 minuti, chì hè un bonu materiale di prutezzione è a sicurità di i travagliadori.
➣ Hè dotatu di un sistema di alarme di sonu è di luce hè di ricurdà à u persunale di a sicurità di l'ambiente di travagliu.Quandu u gradu di vacuum mostratu da u calibre di pressione hè più bassu di 60%, u persunale pò esse ricurdatu in tempu.
➣L'aspiratore hè dotatu di un supportu di molla à ventosa.Per assicurà a forza uniforme di u materiale durante l'usu, a primavera pò buffer a pressione durante l'usu è prutegge a sicurità di u materiale.
➣ A cunfigurazione standard pò esse rivoltata manualmente 0 °-90 °, è pò esse rotata manualmente 0-360 °, ma se avete bisognu di travagliu, pudete persunalizà a versione elettrica.
➣U dispositivu di almacenamentu di l'energia hè pensatu per prutegge megliu u materiale è a sicurità di i travagliadori.Quandu un fallimentu di l'energia d'emergenza si verifica di colpu, u dispusitivu di almacenamentu di l'energia pò mantene u statu di adsorption senza pruvucà chì u materiale casca immediatamente.
➣Secunnu a dimensione è u pesu di u materiale, a dimensione di u scaffale adattatu per i clienti pò esse persunalizatu.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi