Introduzione - Ascensore di cuntrollu intelligente di vari materiali Lifter Vacuum

465 (1)

Cuntatta ci:

Email: sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

Introduzione:

DAXLIFTER® DXGL®-Series Vacuum Glass Lifter hè un pruduttu stella in l'industria di a produzzione è di l'installazione di vetru, una persona pò installà è si move cù un mutore elettricu.

L'elevazione pesante è rapida, u muvimentu offre un travagliu più efficiente à a cumpagnia. Offre ancu parechje opzioni opzionali, rotazione elettrica, funzione di inclinazione, cuntrollu remotu è cusì.

Se ùn site micca sicuru chì mudellu hè ghjustu per u vostru flussu di travagliu,don'esitate è cuntattateci.Sicondu i vostri materiali è u flussu di travagliu, vi cunsigliemu un mudellu più adattatu per voi.

 

Perchè sceglite noi

U vacuum lifter hè l'equipaggiu chì pò esse usatu per portà o installà materiali.Per rimpiazzà i sistemi di vetru è di spugna, pò risponde à i bisogni di i diversi materiali.Pudete dì u materiale chì avete bisognu à elevà, a dimensione è u pesu di u materiale, è pudemu ricumandemu prudutti più adattati per voi.I seguenti sò e caratteristiche di l'elevatore di vacuum:

 

Disegnu Unicu

A Ventosa Pneumatica di Qualità offre una bona prestazione di travagliu è guarantisci 100% sicura quandu l'elevatore travaglia

465 (2) 

Maniglia di cuntrollu di funzioni multiple cù indicatore di batteria, in più, cù u cuntrollu di buttone in muvimentu è parechji muvimenti.

465 (3) 

Full English pannellu di cuntrollu di cuntrollu di marca chì hè faciule da leghje è aduprà.

465 (4) 

Tubu d'oliu di livellu di l'aviazione è cunnessu.

465 (5) 

A rota di dimensioni più grande offre una forte putenza per traversu terreni accidentati.

È a rota hà a funzione di sidesway per aghjustà un pocu angolo quandu hè necessariu.

 465 (6)

Tempu di Postu: Apr-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi