Introduzione - Ascensore a forbice semi mobile di prezzu prezzu

Cuntatta ci:

Email: sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

xsdrf (1)

Introduzione:

L'elevatori di forbici mobili semi-elettrici DAXLIFTER® MSL®-Series ponu ghjunghje à altezze di travagliu più altu è ancu avè piattaforme di travagliu di più grande dimensione.L'elevatori di forbici semi-elettrici sò pensati per servizii ridotti pianificati, spazii di travagliu più tranquilli è emissioni zero.Cunsiderate stu mudellu quandu avete un budgetu più chjucu è una alta altezza di travagliu.

Sè avete bisognu di trasfurmà più convenientemente, hè cunsigliatu di cumprà u nostruelevatore a forbice completamente elettricu, equipatu di muvimentu di cuntrollu elettricu.

PERCHÈ SCEGLIE NOI

Cum'è un fornitore prufessiunale di l'equipaggiu di travagliu aereu, avemu furnitu un equipamentu di elevazione prufessiunale è sicuru à parechji paesi di u mondu, cumprese u Regnu Unitu, Germania, Paesi Bassi, Serbia, Australia, Arabia Saudita, Sri Lanka, India, Nova Zelanda, Malesia, Canada è altre nazione.U nostru equipamentu piglia in contu u prezzu accessibile è un eccellente rendimentu di travagliu.Inoltre, pudemu ancu furnisce un serviziu post-vendita perfettu.Ùn ci hè dubbitu chì seremu a vostra megliu scelta!

DESIGN UNIQUE

Hd'alta qualitàForte Oil PipeCU connector hè dotatu di forbiciascensori, è u bonu funziunamentu pò assicurà chì u pipa d'oliu ùn perde micca oliu, riduce u numeru di mantenimentu.

xsdrf (2) 

DueGradientes sò stallati à u fondu à detect u livellu in differente direzzione, chì hèpiù sicura.

xsdrf (3) 

LAdder hè equipatu à u fondu, chì risolve u prublema di inconvenientein traccia d'andà àpiattaforma causata da l'auto-altezza di ualzà, è hè più còmuda à aduprà.

xsdrf (4) 

SsustegnuLegs sò stallati à u fondu di uelevatori mobili a forbice, chì ponu furnisce un ambiente di travagliu più stabile.  

xsdrf (5) 

AutumàticuPricisioneWeldingTecnologia rende a saldatura di u pruduttu più precisa è meticulosa, chì riduce assai a probabilità dibassuprudutti di qualità.

xsdrf (6) 


Tempu di post: 25-mar-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi