Cumu sceglite a China Mobile Scissor Lift?

Informazioni di cuntattu:
Qingdao Daxin Machinery Co Ltd
www.daxmachinery.com
Email:sales@daxmachinery.com
Whatsapp: +86 15192782747
camminata assistita da energia elettrica;invece di pulling manuale, riduce a forza di travagliu.U cuntrollu elettricu di caminari risparmia tempu è sforzu.
Vantaghji di a piattaforma di travagliu aereo di scissor: Hè un equipamentu speciale per u travagliu aereu cù una larga gamma di usi.A so struttura meccanica di forbice rende a piattaforma di elevazione più stabile.A grande piattaforma di travagliu è l'alta capacità portante facenu a gamma di travagliu in altezza più grande è adatta per parechje persone chì travaglianu à u stessu tempu.
1: Struttura stabile, grande capacità di trasportu, elevazione stabile, mantenimentu simplice
2: Forte adattabilità, pò esse aduprata in ambienti duri è in lochi generale a prova di esplosione
3: Hè largamente applicabile, adattatu per i clienti chì anu esigenze operative d'altitudine cum'è attelli di fabbrica, piazze, lobbies, aeroporti è parchi.
4: Alta sicurezza, utilizendu i buttoni di funziunamentu di bassa tensione sicura à doppia cuntrollu superiore è inferiore, dotati di stop d'emergenza à un buttone è dispositivo di calata d'emergenza per a perdita di energia accidentale, chì migliurà a sicurità di l'equipaggiu.

Istruzzioni
1. Supporta i quattru gammi di a piattaforma fermamente è horizontale prima di l'usu.
2. Accende u putere, upirate u buttone di elevazione nantu à a casella di cuntrollu elettricu, a piattaforma pò esse elevata è calata.
3. Operate u buttone up, a piattaforma pò esse elevata (quandu a piattaforma ùn pò micca esse elevata, u mutore girarà in a direzzione inversa. Finu chì a sequenza di cablaggio di u cordone di alimentazione hè cambiata, u mutore pò rotà in avanti.);operate u buttone giù è a piattaforma pò esse calata.
4. A piattaforma hè furnutu cù i buttoni di cuntrollu luntani, chì ponu ancu esse operatu in su è in falà mentre stanu nantu à a piattaforma.
A piattaforma hè dotata di una valvula di calata d'urgenza, chì hè aduprata per l'operazione di calata d'urgenza in casu di mancanza di energia.Allentate a maniglia di calata in senso antiorario a mano, è a piattaforma pò esse calata lentamente.Dopu avè strettu in u sensu orariu, a piattaforma si ferma.

Vantaghji è sicurità di ascensori elettrici
Misure di prutezzione di sicurità: U bloccu di valvula idraulica hè dotatu di un dispositivu di bloccu automaticu, una valvola di caduta di pressione d'emergenza, è un interruttore di limitu per elevà u limitu.Prutezzione automatica è regolazione automatica quandu a piattaforma supera l'area di travagliu, alarme di sovraccarico di piattaforma, sistema di dispositivo autobloccante, dispositivo di prutezzione di inclinazione di 5 °, dispositivo di interlocking trà l'espansione di l'assi è u boom, u sistema di equilibriu di l'aghjustamentu di a piattaforma è u dispusitivu di prutezzione di sovraccarichi di pressione, alarme di difettu è autodiagnosi.

1


Tempu di post: 30-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi