Classificazione è punti di funziunamentu di a piattaforma elevatrice publicata da Daxlifter

Informazioni di cuntattu:

Qingdao Daxin Machinery Co Ltd

www.daxmachinery.com

Email:sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

A piattaforma elevatrice elettrica hè un tipu d'attrezzatura meccanica multifunzionale di elevazione è carica è scaricamentu, sistema di elevazione di piattaforma elevatrice elettrica, chì hè guidata da a pressione idraulica.A struttura meccanica di a forchetta di forbice rende a piattaforma di elevazione più stabile.A grande piattaforma di travagliu è l'alta capacità portante facenu a gamma di travagliu à alta altitudine più grande è adattata per parechje persone per travaglià à u stessu tempu.Face l'operazioni à alta altitudine più efficaci è più sicure.

Ampia classificazione di piattaforme elevatori: fissi è mobili.I tippi fissi sò: piattaforma di elevazione di forbice, elevatore di catena, piattaforma di carica è scaricamentu, etc. U tipu mobile hè divisu in: ascensore idraulicu, piattaforma elevatore idraulica, piattaforma elevatrice mobile à quattru roti, piattaforma elevatrice di trazione à dui roti, elevazione mudificata di vittura. piattaforma, piattaforma elevatrice a spinta manuale, piattaforma elevatrice manuale, piattaforma elevatrice a doppia funzione AC è CC, piattaforma elevatrice a batteria, piattaforma elevatrice autopropulsata, piattaforma elevatrice autopropulsata a manovella diesel, piattaforma elevatrice a braccio pieghevole, cilindro - piattaforma di elevazione di cilindru, piattaforma di elevazione in lega d'aluminiu, l'altezza di elevazione hè da 1 à 30 metri.

1. A piattaforma di elevazione hè stata inspeccionata è debuggata prima di abbandunà a fabbrica, è tutti l'indicatori tecnichi rispondenu à i bisogni di u disignu.Quandu s'utilice, solu l'alimentazione elettrica deve esse cunnessa, è i sistemi idraulichi è elettrici ùn anu micca bisognu di aghjustà.

2. Prima di usà a piattaforma, cuntrolla i sistemi idraulichi è elettrici cù cura, è l'utilizanu solu dopu chì ùn ci hè micca fuga o fuga nuda.

3. Quandu a piattaforma lifting hè in usu, i quattru outriggers deve esse fermamente sustinutu nantu à un terrenu solidu (sughjettu à quandu a rota di marchja hè per abbandunà a terra) i dormitori ponu esse usatu quandu hè necessariu.

4. A piattaforma lifting pò esse carricatu solu dopu à 1-3 runs vacanti.

5. U centru di gravità di a carica deve esse u più vicinu à u centru di u workbench.

6. E porte mobili à i dui estremità di u railing protettivu deve esse chjusu è chjusu prima di l'operazione.

661

C


Tempu di post: 16-lugliu-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi