A megliu piattaforma di travagliu aereo in Dockyard-Boom Lift autopropulsatu

Informazioni di cuntattu:
Qingdao Daxin Machinery Co Ltd
www.daxmachinery.com
Email:sales@daxmachinery.com
Whatsapp: +86 15192782747

▲ Pò adattà à l'ambienti di u funziunamentu specificu di u cantiere navale, vale à dì, pò travaglià in ambienti umidi, corrosivi, polverosi, alta temperatura è bassa temperatura.
▲ A piattaforma operativa pò marchjà in modu sicuru quandu u boom hè in ogni pusizioni;a velocità di marchja diminuisce cù l'aumentu di l'altezza di elevazione.
▲ Console superiori è inferiori (cunsola di terra è cunsola di piattaforma) sò furnite, è e console superiore è inferiore sò cunvertite cù l'interruttori d'inversione.U cuntrollu superiore hè utilizatu per chjude a cunsola inferiore.
▲ A cunsola inferiore indica a temperatura di l'oliu di u mutore diesel, a pressione di l'oliu, a temperatura di l'acqua, etc.
▲ Equipatu cù un dispositivu per impedisce u riavviamentu quandu u mutore hè in funzione.
▲ U boom si stende, luffs, and rotates smoothly, è hà un dispositivu buffer.
▲ U cuntrollu proporzionale idraulicu elettronicu hè aduttatu per l'espansione di boom, luffing, rotazione è camminata di a piattaforma, chì ponu realizà a regulazione di a velocità in continua.
▲ I freni affidabili devenu esse furniti per a camminata di a piattaforma è a rotazione di u boom per assicurà un cuntrollu affidabile in pendii è durante l'operazione.Installa a serratura di rotazione manuale è libera a funzione di frenu di marchja in modu chì a piattaforma pò esse trainata.
▲ Quandu a piattaforma cammina, se una volta hè viota, pò marchjà à traversu a valvula di distribuzione è s'appoghjanu solu nantu à una altra rota motrice.
▲ Quandu l'angolo di u bracciu di travagliu hè sopra à u pianu horizontale o u bracciu telescopicu si estende più di 1,2 metri, ci hè un limitu per a velocità di viaghju di u veiculu.
▲ U boom telescopicu, luffing, turning and platform walking pò travaglià à u stessu tempu.
▲ U bucket di travagliu hà una funzione di livellu automaticu, è l'angolo di inclinazione di u bucket di travagliu relative à u pianu horizontale ùn pò esse più grande di 1,5 °.
▲ E cunsole superiore è inferiore sò dotate di buttuni di stop d'emergenza.Quandu si verifica una operazione inespettata, l'operatore pò spegne rapidamente u mutore è impedisce à a piattaforma di cuntinuà à spustà.
▲ L'interruttore di pede deve esse furnitu nantu à a piattaforma, è solu l'interruttore di pede pò esse operatu.
▲ Cù u dispositivu di putenza ausiliaria, quandu u mutore o a pompa d'oliu principale falla, u bucket di travagliu pò esse abbassatu in modu sicuru à a terra.
▲ U loop di rilevazione digitale di sensori duali rileva a lunghezza, l'angolo è altri parametri in modu puntuale, è riflette dinamicamente u statu di travagliu di u boom.Quandu unu di i loops falla, l'altru loop pò ancu cumpletà a deteczione di tutti i paràmetri.
▲ U bucket di travagliu hà una funzione di pesa per detectà accuratamente a carica di a piattaforma, indipendentemente da a pusizione di a carica nantu à a piattaforma.Duverebbe avè più di duie capacità di carica, è e diverse capacità di carica sò permesse di avè diversi intervalli operativi.Quandu a carica di a piattaforma supera a capacità di carica massima permessa sottu u statu di amplitude currispundente, deve esse capace di vede è alarme è limità l'azzione di a piattaforma per assicurà a forza di u bucket di travagliu è e so parti di cunnessione è a sicurità di u travagliu.
▲ Cù cambiamentu di velocità automatica è funzioni di alarme è cut-off: quandu u intervallu di travagliu righjunghji o supera l'80% di u intervallu permissibile currispundente, tutte e velocità d'azzione saranu automaticamente ridutte è accumpagnate da buzzer è allarmi lampeggianti, è più vicinu hè a gamma. u limitu massimu, più altu hè a vitezza di travagliu.Bassu, più veloce u sonu di u buzzer.Quandu a gamma di travagliu righjunghji u 100% di a gamma massima permessa, ferma automaticamente tutte l'azzioni in a direzzione periculosa.
▲ U cuntrollu di l'acceleratore di u mutore deve avè trè velocità.Quandu ùn ci hè micca azzione per un bellu pezzu, u mutore scenderà automaticamente à una bassa velocità di rallentamentu per risponde à i bisogni di risparmiu energeticu.
▲ Quandu a macchina hè parcheggiata nantu à a terra induve l'irregularità supera i 3 °, u muvimentu di u boom serà ristrettu.
▲ Quandu l'attrezzatura cammina è gira, darà una alarme audible è visuale.
▲ Adopta u modu di cuntrollu di bus PLC è CAN per simplificà u circuitu è ​​facilità u mantenimentu è a riparazione.U plug anti-aria di metallu hè aduttatu, è u livellu di prutezzione righjunghji IP65.
▲ U sistema di presa d'aria di u mutore adopta un filtru chjusu in dui fasi, chì hè adattatu per u funziunamentu in un ambiente polveroso;è hè convenientu per u mantenimentu.
▲ A cunsola superiore è inferiore deve esse prutetta da coperchi protettivi.
▲ Ci sò dispusitivi di prevenzione di polvera è sabbia nantu à a testa di u boom è a barra di pistone di u cilindru d'oliu.
▲ A pompa idraulica hà funzioni automatiche di compensazione di pressione è di rilevazione di carica per assicurà chì a pompa di l'oliu è u mutore ùn saranu micca danati per una sovraccarico.
▲ Ci hè un dispositivu di spegnimentu automaticu per impediscenu u surriscaldamentu di u mutore è a pressione di l'oliu idraulicu hè troppu bassu.
▲ Installa una valvula di salvezza in u circuitu idraulicu per prevene l'aumentu di pressione anormale in i cumpunenti idraulichi.
▲ Ogni cilindru hè dotatu di una valvula di equilibriu o serratura idraulica per assicurà chì u cilindru ùn si move micca automaticamente, è a cunnessione trà u cilindru è a valvula di equilibriu è a serratura idraulica hè rigida.
▲ I cumpunenti idraulichi è i cumpunenti di cuntrollu sò prudutti di marca impurtati cù alta affidabilità.
▲ U mecanismu di rimorchiu adopta a tecnulugia di maniche patentata.A manica hè fatta di profili di lega d'aluminiu trattatu in superficia.U towline hè fattu di plastica ingegneria d'alta resistenza resistente à i climi oceanici è si adatta à l'ambienti di travagliu duri.

▲ Ci sò pusizioni di l'anellu di sollevamentu nantu à u quadru di fondu è a tavola giratoria per una facilità di elevazione.
▲ U logò hè chjaru è u significatu hè chjaru.

631


Tempu di post: 23-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi