1. A diffarenza tràascensori per sedie à rotelleè ascensori ordinari
1) L'ascensori per disabili sò principalmente strumenti cuncepiti per e persone in sedia à rotelle o per e persone anziane cù mobilità limitata per cullà è scendere e scale.
2) L'entrata di a piattaforma per sedie à rotelle deve esse più di 0,8 metri, ciò chì pò facilità l'entrata è l'uscita di e sedie à rotelle. L'ascensori ordinari ùn anu micca bisognu di questi requisiti, basta chì sia cunveniente per e persone d'entre è d'uscire.
3) L'ascensori per sedie à rotelle devenu avè corrimani in l'internu di l'ascensore, affinchì i passageri chì utilizanu sedie à rotelle possinu piglià i corrimani per mantene l'equilibriu. Ma l'ascensori ordinari ùn anu micca bisognu di avè questi requisiti.
2. Precauzioni:
1) U sovraccaricu hè strettamente pruibitu. Quandu si usa a piattaforma per sedia à rotelle, fate attenzione à ùn sovraccaricalla, è adupratela strettamente secondu u caricu specificatu. Se si verifica un sovraccaricu, l'ascensore per sedia à rotelle emetterà un sonu d'allarme. S'ellu hè sovraccaricu, causerà facilmente periculi per a sicurezza.
2) E porte devenu esse chjuse quandu si piglia l'ascensore di casa. Sè a porta ùn hè micca chjusa bè, pò causà prublemi di sicurezza per l'occupanti. Per evità stu tipu di prublema, u nostru ascensore per sedia à rotelle ùn funziona micca sè a porta ùn hè micca chjusa bè.
3) Corre è saltà in l'ascensore per sedie à rotelle hè pruibitu. Quandu si piglianu l'ascensori, duvete stà fermi è ùn corre o saltà in l'ascensori. Questu causerà facilmente u risicu di cascà l'ascensori per sedie à rotelle è riducerà a so durata di vita.
4) Sè l'ascensore disattivatu ùn funziona micca, l'alimentazione deve esse tagliata subitu, è u buttone di discesa d'emergenza deve esse adupratu per assicurà a sicurezza di i passageri prima. Dopu à quessa, truvate u persunale pertinente per verificà è riparà, è risolve i prublemi. Dopu à quessa, l'ascensore pò esse cuntinuatu.
Email: sales@daxmachinery.com
Data di publicazione: 03 di ghjennaghju di u 2023