A ventosa di Forklift usa u vacuum per assorbe è trasportà e merchenzie, per quessa, hà certe esigenze nantu à a superficia di e merchenzie. I seguenti sò i requisiti basi per a superficia di carica di ventose di carrelli elevatori:
1. Flatness: A superficia di e merchenzie deve esse u più pianu pussibule, senza irregolarità o deformazione evidenti. Questu assicura un cuntattu più strettu trà a ventosa è a superficia di a carica, risultatu in un megliu effettu di adsorption à vacuum.
2. Pulizia: A superficia di e merchenzie deve esse pulita è senza polvera, oliu o altre impurità. Queste impurità ponu influenzà a forza d'adsorzione trà a ventosa è a superficia di a carica, risultatu in l'adsorption inestabile o fallimentu.
3. Siccità: A superficia di a carica deve esse secca è senza umidità o umidità. Una superficia umida pò influenzà l'effettu di adsorption trà u dispusitivu di a ventosa è a carica, o ancu fà chì u dispusitivu di a ventosa ùn sia micca travagliatu bè.
4. Durezza: A superficia di e merchenzie deve avè una certa durezza è esse capace di sustene a forza di adsorption generata da a ventosa. Una superficia troppu mossa pò esse risultatu in aspirazione inestabile o danni à a carica.
5. Resistenza à a temperatura: A superficia di e merchenzie deve avè una certa resistenza à a temperatura è esse capace di sopra à i cambiamenti di temperatura prudutte da a ventosa durante u so funziunamentu. Se a superficia di a carica ùn hè micca resistente à a temperatura alta o bassa, pò esse risultatu in una adsorzione ridutta o danni à a carica.
Si deve esse nutatu chì diversi tipi di ventose di carrelli elevatori ponu avè esigenze diverse per a superficia di carica. Dunque, in l'applicazioni pratiche, hè necessariu di selezziunà u tipu di ventosa adattatu secondu a situazione specifica è assicuratevi chì a superficia di a carica risponde à i requisiti di a ventosa.
sales@daxmachinery.com
Tempu di post: 25-mar-2024