I prossimi 10 anni sò un periodu criticu per l'industria di fabricazione di machini in Cina per cresce da grande à forte.

Informazioni di cuntattu:

Qingdao Daxin Machinery Co Ltd

www.daxmachinery.com

Email:sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

In a ceremonia d'apertura di a riunione annuale di a Società Cinese di Ingegneria Meccanica, Lu Yongxiang, vicepresidentu di u Cumitatu Permanente di u Cungressu Populare Naziunale, hà dettu chì l'industria di a fabricazione di machini di a Cina face una cumpetizione sia bassa è media da altri paesi emergenti in via di sviluppu. è i Stati Uniti d'America è altri paesi sviluppati per rinvivisce a fabricazione avanzata Hè usher in novi opportunità strategiche di sviluppu è sfide.

Lu Yongxiang aspettava u sviluppu di a tecnulugia di fabricazione di l'equipaggiu è l'industria in i prossimi 20 anni.U "China Mechanical Engineering Technology Roadmap" compilatu da a Società Chinese Mechanical Engineering Science predice scientificamente chì a tendenza di sviluppu di a tecnulugia di l'ingegneria meccanica in i prossimi 20 anni serà verde, intelligente, straordinaria, integrata è serviziu.I prossimi 10-20 anni seranu un periodu criticu per a Cina per trasfurmà da una putenza di fabricazione à una putenza di fabricazione.

Crede chì per ghjunghje à stu scopu, hè necessariu di prumove vigorosamente l'ottimisazione è l'aghjurnamentu di l'industria di fabricazione, cunsulidà a fundazione industriale, cultivà vigorosamente l'industrii emergenti, ingrandà è rinfurzà l'industrii vantaghji, rinfurzà e capacità d'innuvazione indipendenti, è integrà e risorse regiunale. allocazione.L'elementi chjave di a strada per una putenza di fabricazione pruposta in a "Roadmap" sò l'innuvazione, i talenti, i sistemi, i miccanismi è l'apertura.In l'incarnazione di l'innuvazione, duvemu dà impurtanza à l'innuvazione originale.Senza scuperte originali, hè difficiule di guidà u mercatu mundiale in a cumpetizione glubale.Avemu da fucalizza nantu à l'innuvazione integrata è migliurà e capacità d'integrazione di u sistema di tecnulugia di fabricazione avanzata.


Tempu di Postu: Feb-12-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi