A storia di a piattaforma elevatrice

Infurmazioni di cuntattu:

Qingdao Daxin Machinery Co Ltd

www.daxmachinery.com

Email:sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

A dumanda di trasportu verticale hè vechja quant'è a civiltà umana. Ue prime piattaforme elevatricianu utilizatu a putenza umana, animale è idraulica per alzà u pesu. I dispusitivi di sollevamentu si sò basati nantu à sti modi di putenza basi finu à a rivoluzione industriale.

In l'antica Grecia, Archimede hà sviluppatu un apparechju di sollevamentu miglioratu azionatu da corde è pulegge.adupratuun verricellu è una leva per avvolgere a corda di sollevamento sulla bobina.

In l'80 d.C., gladiatori è animali salvatichi anu pigliatu a piattaforma elevatrice primitiva perghjunghjel'altezza di l'arena in u Coliseu Rumanu.

I registri medievali includenu innumerevuli persone chì anu alzatu u dispusitivu di sollevamentu è mudelli chì furnianu rifornimenti à lochi isolati. U più famosu di questi hè a piattaforma di sollevamentu di u Monasteru di San Baram in Grecia. Stu monasteru hè situatu in cima à una muntagna à circa 61 metri da terra. U parancu usa cesti o rete di carica per trasportà persone è merci in su è in giù.

In u 1203, a piattaforma elevatrice di un monasteru situatu nant'à a costa francese hè stata stallata aduprendu un tapis roulant enorme. L'asinu furnia a putenza di sollevamentu. Avvolgendu una corda intornu à un enorme pilastru, u pesu hè statu alzatu.

In u XVIII seculu, a forza meccanica hà cuminciatu à esse aduprata in u sviluppu di piattaforme elevatrici. In u 1743, u francese Luigi XV hà autorizatu l'installazione di piattaforme elevatrici di persunale utilizendu contrappesi in u palazzu privatu di Versailles.

In u 1833, un sistema chì utilizava barre reciprocanti hà alzatu i minatori in e muntagne Harz di Germania.

In u 1835, una piattaforma di sollevamentu à cinghia chjamata "macchina à verricellu" hè stata installata in una fabbrica in u Regnu Unitu.

In u 1846, hè apparsa a prima piattaforma di sollevamentu idraulica industriale. Dopu, altri dispositivi di sollevamentu motorizzati sò apparsi pocu dopu.

In u 1854, u meccanicu americanu Otis hà inventatu un mecanismu à cricchetto è hà dimustratu a piattaforma di sollevamentu sicura à a Fiera di New York.

In u 1889, quandu a Torre Eiffel hè stata custruita, hè stata installata una piattaforma elevatrice à vapore, è dopu hè statu utilizatu un ascensore.

In u 1892, l'attrezzatura di sollevamentu di u Monte Astilero in Cile hè stata cumpletata. Finu à avà, 15 piattaforme di sollevamentu utilizanu sempre macchine è attrezzature di più di 110 anni fà.

Attualmente, u "Tunnel di u Gotthard" in custruzzione in i Grigioni, in Svizzera, hè un tunnel ferroviariu sutterraniu da e stazioni di sci alpine à altri paesi europei. Hè longu 57 chilometri è si prevede chì serà cumpletatu è apertu à u trafficu in u 2016. À a stazione ferroviaria d'alta velocità "Alpi", à circa 800 metri da terra, serà custruita una piattaforma elevatrice direttamente in terra. Dopu à u cumpletamentu, serà a piattaforma elevatrice più longa di u mondu. Dopu avè righjuntu a terra attraversu a piattaforma elevatrice, i passageri ponu piglià u trenu espressu Alpine Glacier Sightseeing è ghjunghje à a stazione in muntagna in duie ore.


Data di publicazione: 11 dicembre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu