Introduzione - Wide Application Floor Shop Crane

Gru per l'officina larga per l'applicazione (1)

Cuntatta ci:
Email: sales@daxmachinery.com
Whatsapp: +86 15192782747

 

Introduzione:

Cunfortu.Confidenza.Serviceability.Ùn ci aspettemu micca chì site cuntentu di qualsiasi gru di qualità più bassa di a serie Daxlifter® EFSC®.

L'impugnatura di cuntrollu intelligente Daxlifter® furnisce una più grande facilità di muvimentu di a gru, mentre chì u boom telescopicu d'alta prestazione permette una gamma di travagliu più larga in u situ di travagliu.

E parti di gru è altri cumpunenti di serviziu sò più facilmente accessibili, cusì pudete passà più tempu nantu à u travagliu è menu tempu in mantenimentu di rutina.

Se ùn sapete micca quale mudellu hè più adattatu per voi, pudete cuntattateci direttamente.Allora pudemu ricumandemu l'equipaggiu di manipulazione di materiale più adattatu per voi, cum'ètranspallet altu livellu,impilatoreeccetera.

Perchè sceglite noi

Cum'è un fabricatore d'esportazione prufessiunale, i nostri gru di pavimentu ponu furnisce una bona qualità di rendiment è un prezzu accessibile.Attualmente, i prudutti sò stati vinduti in diversi paesi, cum'è Canada, Brasile, Nova Zelanda, Svizzera, Germania è cusì.I vantaghji di parechji prudutti sò i seguenti:

Disegnu Unicu

Belly Switch hè cuncepitu nantu à u manicu mobile.Quandu scontru una emergenza, i travagliadori ponu toccu u buttone in tempu per impedisce a gru di muvimenti.

Gru per negozio di pavimenti di applicazione larga (2) 

Foot Pedal hè stallatu à u fondu di a grua, è l'operatore pò stà nantu à u pedale per cuntrullà l'equipaggiu per spustà liberamente, chì hè più cunvene è praticu.

Gru per negozio di pavimenti di applicazione larga (3) 

Boom telescopicu pò aumentà l'altezza di elevazione di a gru è hè più adattatu per trasportà e merchenzie à pusizioni alte.

Gru per negozio di pavimenti di applicazione larga (4) 

Un ganciu di elevazione di alta qualità pò elevà carichi pesanti è aduprà per un bellu pezzu.

Gru per negozio di pavimenti di applicazione larga (5) 

Bulloni di alta qualità riparanu cumpunenti diffirenti, rende l'equipaggiu più stabile è robustu, furnisce un ambiente di travagliu più sicuru.

 Gru per officina di pavimentu di applicazione larga (6)

Tempu di Postu: Apr-02-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi