Introduzione - Ascensore per sedie a rotelle di design intelligente di alta gamma

142 (1)

Cuntatta ci:
Email: sales@daxmachinery.com
Whatsapp: +86 15192782747

Introduzione:

L'elevatori per sedie a rotelle DAXLIFTER® VWL®-Series sò pensati per i disabili è l'anziani per andà in salita è falà scale in modu sicuru, chì furnisce alta qualità è durabilità à un prezzu più economicu.

Hè dotatu di una stazione di pompa di bona prestazione, chì furnisce una putenza abbastanza per assicurà l'elevazione liscia di l'elevatore di sedia a rotelle, è à u stessu tempu pò assicurà un ambiente à pocu rumore.

In più di stu mudellu, avemu ancu vende ascensore villa, s'è vo vulete stallà un stile sèmplice high-endascensore villa, per piacè cuntattateci ancu.

 

Perchè sceglite noi

L'elevatore per sedia a rotelle hè un ascensore prufessiunale pensatu per disabili o anziani per aiutà à cullà e scale più facilmente.

L'elevatori per sedie a rotelle furniti da DAXLIFTER sò d'alta qualità è boni prestazioni, secondu i bisogni di l'altitudine di u cliente, pudemu furnisce l'altezza di elevazione diversa cù servizii persunalizati più specifichi.Più caratteristiche sò i seguenti:

DESIGN UNIQUE

A piattaforma antiscivolo pò assicurà u muvimentu lisu di a sedia à rotelle à a piattaforma, mentre chì assicurendu a sicurità di i passageri.

142 (2) 

Trè metudi di cuntrollu, hè più convenientu per cuntrullà l'elevatori per sedie a rotelle.

142 (3) 

U Sensore di Sicurezza hè stallatu à u fondu di a piattaforma.Quandu l'elevatore hè andatu è falà, s'ellu ci hè qualcosa sottu à l'elevatore, l'elevatore ferma in tempu.

142 (4) 

A serratura elettromagnetica hè equipata à a pusizione media di a porta.Quandu l'elevatore si alza, a serratura di a porta ùn pò esse aperta per via di u cuntrollu di a serratura elettromagnetica, hè più sicura.

142 (5) 

Toolbox - datu gratuitu à u cliente per aiutà cù l'installazione di l'elevatore.

142 (6)

Tempu di Postu: Apr-02-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi