Introduzione - Ascensori a forbice idraulici di alta qualità affidabili Daxlifter

Cuntatta ci :

Email: sales@daxmachinery.com

Whatsapp: +86 15192782747

ascensori 1

Introduzione:

L'elevatori a forbice idrauliche Daxlifter® furniscenu prestazioni elevate di longa durata per rende u vostru travagliu più efficiente.

L'elevatori di forbici autopropulsati idraulichi sò pensati per cuntrullà l'elevazione di a piattaforma attraversu u sistema idraulicu, mentre chì sò dotati di una batteria DC d'alta prestazione, cù una durata più longa è una carica ridotta, cusì pudete riduce u numeru di ispezioni è riparazioni.

Stu mudellu di ascensore di piattaforma di travagliu aereo hè adattatu per a manutenzione interna è a custruzzione esterna.Sè avete bisognu di travaglià in spazii stretti, sceglite u nostru picculuMini ascenseur à ciseaux automoteur.

Un equipamentu megliu è un supportu di serviziu in linea prufessiunale è puntuale quandu sceglite un equipamentu di travagliu aereo guidatu idraulicu da Daxlifter.

Disegnu unicu:

U PLC Controller Code Display hè equipatu nantu à l'equipaggiu, chì ponu facilmente detectà u statutu di l'equipaggiu è hè più intelligente.

 ascensori 2

U Timer di l'ora di travagliu pò aiutà megliu à i clienti à registrà u tempu di travagliu è carica l'elevatore di forbici in tempu.

ascensori 3 

U Pannellu di cuntrollu hè stallatu in u fondu, ci sò i buttoni di cuntrollu è di sicurità, chì ponu esse trattatu rapidamente quandu si trova una emergenza.

ascensori 4 

Roti d'alta qualità ponu assicurà a stabilità di u passaghju di l'elevatori è ùn sò micca faciuli per esse danatu.

ascensori 5 

A piattaforma estensibile furnisce i travagliadori cun un ambiente di travagliu più grande è ponu mette l'arnesi chì anu bisognu à aduprà.

 ascensori 6

Tempu di post: 18-mar-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi