Ci sò qualchi sviluppi impurtanti in uSollevamentu di u bracciuindustria quest'annu, è ancu nuove opzioni di putenza.
In marzu, Snorkel hà lanciatu Boom Lift.
U novuSollevamentu di u bracciucù un'altezza massima di travagliu di 66 m, chì furnisce una gamma di estensione leader di l'industria di 30,4 m, è una capacità di piattaforma illimitata di 300 kg. Boom Lift hè ideale per edifici alti è travaglii di manutenzione, è pò ghjunghje à u livellu di 22 piani di edifici.
Sollevamentu di u bracciuhè a prima piattaforma di travagliu aerea autopropulsa di u mondu chì pò ghjunghje à un'altezza di travagliu di 66 m. "Dunque", hà dettu u CEO di Snorkel, Mathew Elvin: "Creemu essenzialmente un mercatu. Videmu parechje opportunità per Boom Lift, è hà suscitatu l'interessu di i clienti di parechji prughjetti di stadii in custruzzione è attività di manutenzione di impianti petrolchimichi".
Elvin hà spiegatu chì, à misura chì l'edificii diventanu più grandi è più cumplessi in u disignu, l'imprenditori ùn anu micca solu bisognu di equipaggiamenti chì ponu ghjunghje à un livellu più altu, ma ancu di un livellu più altu di equipaggiamenti.
A gamma estesa diSollevamentu di u bracciuhè 30,5 m, chì hè a più grande gamma di travagliu trà prudutti simili, cù una superficia di 155.176 m3. L'ingegneri di a cumpagnia stanu studiendu altri mudelli di bracci telescopici à alta portata chì saranu lanciati in u 2021.
Da e grande imprese à e microimprese, l'ingegneri MEC affrontanu a sfida di sviluppà suluzioni per migliaia di travagli di custruzzione sottu à 40 piedi chì necessitanu sensibilizazione.
Sicondu MEC, "U più chjucu bracciu telescopicu nant'à u mercatu oghje furnisce un'altezza di travagliu di 46 piedi, chì hè di solitu più di ciò chì a macchina richiede per u travagliu". In risposta, u fabricatore americanu hà lanciatu quest'annu un novu telescopicu diesel 34-J. Bracciu, u bracciu hè assai compactu, ma pò suppurtà u rolu di u bracciu di custruzzione in terreni accidentati.
L'altezza di travagliu di u mudellu hè di 12,2 m (40 piedi), u bracciu standard hè di 1,5 m (5 piedi) è l'ampiezza di muvimentu hè di 135 gradi. Hè ligeru è compactu, pesa solu 3.900 kg (8.600 lb) senza compromettere a durabilità. Un altru vantaghju hè chì pò esse rimorchiatu cù un camion è un rimorchiu di dimensioni standard, o trè unità ponu esse installate nantu à un camion à pianale. Hà ancu una piattaforma standard di 72 pollici, cumprese un ingressu à trè lati cù porte laterali.
Benintesa, ci sò tutte e dimensioni trà mezu. Haulotte hà allargatu a so linea di pruduzzione di diesel quest'annu. A so altezza di travagliu HT16 RTJ hè stata lanciata in ghjugnu cù una altezza di travagliu di 16 milioni. HT16 RTJ O / PRO (HT46 RTJ O / PRO in America di u Nordu) hà e stesse caratteristiche di cuncepimentu è di prestazione cum'è l'altri mudelli di a serie RTJ. U bracciu pò furnisce una capacità di doppia piattaforma di 250 kg (550 lb),
A trasmissione meccanica di l'arbre permette l'usu di un mutore più chjucu di 24 CV / 18,5 kW, più simplice, mantenendu e stesse prestazioni di l'altri bracci RTJ di a gamma. Grazie à questu mutore più chjucu, u catalizatore di ossidazione diesel (DOC) ùn hè più necessariu. In i paesi / regioni sottumessi à a regulazione di livellu V, ùn ci hè bisognu di utilizà filtri di particulate diesel (DPF).
Cù a publicazione di u standard ANSI, a doppia capacità hè diventata u standard di l'industria, è u standard hè finalmente entratu in vigore in ghjugnu di questu annu. In u secondu trimestre di u 2020, Skyjack hà annunziatu l'espansione di a so gamma di bracci, a maiò parte di i quali si hè cuncentrata nantu à i so prudutti di 40 piedi è 60 piedi, è in larga misura si hè vantata di l'aumentu di a capacità di a piattaforma.
«Siccomu u metudu di rilevamentu di carica ANSI A92.20 aggiornatu significa fermà u funziunamentu di u dispusitivu quandu hè sovraccaricu, avemu decisu di allargà a funzionalità di u dispusitivu furnendu valutazioni di capacità doppia», spiega Corey Connolly, Manager di Prodottu Skyjack. «Questu aiuta in definitiva à fà una transizione faciule per l'utilizatori». Sti cambiamenti sò stati allargati à a so linea di prudutti glubale per creà un pruduttu unificatu à u livellu mundiale.
U mudellu di sollevamentu di bracciu Hi-Capacity di JLG hè statu lanciatu per a prima volta in u 2019 cù obiettivi simili. HC in HC3 rapprisenta a so alta capacità, è 3 rapprisenta e trè zone di travagliu à e quali a macchina si adatta automaticamente.
Pò furnisce un pesu di 300 kg in tutta a gamma di travagliu, è un pesu da 340 kg à 454 kg in a zona ristretta, ciò chì permette à trè persone di utilizà l'arnesi in u panaru, cù una inclinazione laterale di 5 gradi.
Per esempiu, uSollevamentu di u bracciuhè statu lanciatu per a prima volta à bauma 2019, cù un'altezza di travagliu di 16,2 m è una gamma massima di estensione di 13 m, secondu u caricu di a piattaforma è a rotazione di 360 gradi.
Genie, chì hà digià lanciatu una seria di Boom Lift, hè vultata à un furmatu di capacità unica cù a nova seria J quest'annu. A seria J hè cuncipita per cumplementà l'XC per impieghi pesanti è u so cantilever ibridu FE.
A capacità di piattaforma senza restrizioni di i dui mudelli hè di 300 kg (660 lb), u bracciu hè di 1,8 m (6 piedi) è l'altezza di travagliu hè rispettivamente di 20,5 m (66 piedi 10) è 26,4 m (86 piedi). Sta serie hè cuncipita per cumpletà a manutenzione. L'ispezione, a pittura è altre operazioni generali d'alta quota, invece di i travagli di custruzzione pesanti di a serie Xtra Capicity (XC), ponu riduce u costu di pruprietà finu à u 20%.
U bracciu à duie sezioni è u mast à rivestimentu unicu risparmianu i costi eliminendu i sensori di lunghezza, i cavi è e parti usurate. Paragunatu à un bracciu ordinariu di a listessa altezza, u novu sistema idraulicu richiede 33% menu oliu idraulicu. Pesa ancu un terzu menu di un bracciu simile.
U Boom Lift offre altre opzioni, leggeru cum'è 10.433 kg (23.000 lb), è pò esse equipatu cù u sistema Genie TraX, chì hè un sistema di cingoli indipendente à quattru punti per una guida flessibile in terreni difficili.
Dingli hà cunfirmatu chì a so seria cumpleta di grandi mudelli di bracci autopropulsati hè avà dispunibule in versioni elettriche.
Dapoi u 2016, u Centru R&D hà lanciatu 14 bracci cù una gamma di altezza di travagliu da 24,3 m à 30,3 m. Sette di sti mudelli sò alimentati da motori à combustione interna, è sette sò elettrici. A capacità di u cestinu di u mudellu pò ghjunghje à 454 kg.
Dingli pretende esse l'unicu fabricatore mundiale di bracci autopropulsati elettrici, cù un pesu di 454 kg è un'altezza di travagliu di più di 22 m. Avà, a so gamma di prudutti di bracci include mudelli telescopici chì vanu da 24,8 m à 30,3 m.
E serie di motori elettrici è diesel sò sviluppate nantu à a listessa piattaforma, in a quale u 95% di e parti strutturali è u 90% di e parti sò universali, riducendu cusì i costi di manutenzione, di almacenamentu di e parti è di manodopera.
U mudellu elettricu hè dotatu di una batteria à u litiu d'alta capacità di 80V520Ah, chì supporta 90 minuti di carica rapida è una media di quattru ghjorni d'usu.
I pruduttori sò ancu più implicati in i bracci telescopichi. Finu à avà, i so elevatori à bracciu sò stati cuncipiti in cullaburazione cù Magni d'Italia. Sta relazione continuerà. Quest'annu, avemu investitu u 24% di l'azzioni di Teupen, una sucietà prufessiunale tedesca di piattaforme cingolate, è u sviluppu di a so linea di prosperità serà ancu listessu. Teupen si cuncentrerà nantu à u sviluppu di piattaforme di travagliu aeree autopropulse ultra-large cù una gamma di altezza di travagliu di 36 m-50 m.
Martin Borutta, CEO di Teupen, hà dettu: "Duvemu sempre stà avanti in pesu, altezza è sbracciu, perchè i piattaforme elevatrici à ragna devenu esse u più ligeri pussibule per furnisce e prestazioni massime chì pudemu furnisce".
LGMG hà appena lanciatu a piattaforma elevatrice à braccio T20D nant'à u mercatu europeu. L'estensione urizzuntale di a T20D hè di 17,2 m (56,4 piedi), l'altezza di travagliu hè di 21,7 m (71,2 piedi) è a capacità di a piattaforma hè di 250 kg (551 libbre), ciò chì significa chì dui operatori ponu occupà a piattaforma.
LGMG allargherà a so gamma di prudutti cù T26D in u secondu trimestre di u 2021. T26D hè u primu di a so più grande serie di bracci. Hà una estensione urizzuntale di 23,32 m (76,5 piedi), un'altezza di travagliu di 27,9 m (91,5 piedi) è una capacità di doppia piattaforma di 250 kg / 340 g (551 lb / 750 lb). L'obiettivu hè di furnisce un massimu di 32 milioni di macchine à a fine di u 2021.
Sinoboom lancerà una seria di bracci pesanti nant'à u mercatu più tardi quest'annu. A doppia capacità di carica di 300 kg / 454 kg permette à i travagliadori di alzà più arnesi, migliurendu cusì l'efficienza di u travagliu. In u futuru, l'altezza di travagliu prevista hè di 18 m-28 m, utilizendu piattaforme di travagliu aeree à bracciu telescopicu puramente elettriche, forbici per terreni accidentati puramente elettriche è ibride, è piattaforme di travagliu aeree à bracciu telescopicu è articulatu chì rispondenu à u standard europeu di Fase V. Si unirà à a famiglia di ascensori elettrici di Sinoboom.
ZPMC hè un cliente stabilitu di u Gruppu XCMG è hà utilizatu e generazioni precedenti di XCMG MEWP in parechje fabbriche di fabricazione di macchine portuali situate nantu à a costa orientale di a Cina.
Quandu hà cummentatu u novu bracciu XCMG, Liu Jiayong, direttore generale di e navi è di l'equipaggiamenti di l'infrastruttura ZPMC, hà dettu à a ceremonia chì a sicurezza di decine di bracci cunsegnati à ZPMC hè stata migliurata aghjunghjendu luci infrarosse, funzioni di ricunniscenza faciale è di prevenzione di collisioni. U sistema di collisione risponde à i requisiti speciali di a fabricazione di grandi macchine portuali.
A newsletter di Access International hè mandata direttamente à a vostra casella di posta ogni settimana è cuntene tutte l'ultime nutizie di u mercatu nordamericanu di l'accessu è di u trattamentu à distanza.
A newsletter di Access International hè mandata direttamente à a vostra casella di posta ogni settimana è cuntene tutte l'ultime nutizie di u mercatu nordamericanu di l'accessu è di u trattamentu à distanza.
Cum'è parte di un prughjettu à longu andà, questu pò significà chì l'industria di e gru à torre hè menu affettata da a situazione mundiale di Covid-19, o ci pò esse un pocu di tempu chì aspetta per chì sapemu u so impattu. In ogni casu, assai travagliu hè fattu durante questu periodu.
Data di publicazione: 08 dicembre 2020